Główne obowiązki:
- Koordynowanie i administracja pracy biura firmy, wszelkie działania i czynności związane z administrowaniem biurem, służące dobrej realizacji pracy i profesjonalnego wizerunku firmy;
- Obsługa sekretariatu, klientów firmy,
- Obsługa centralki telefonicznej,
- Zarządzanie korespondencją , przesyłki pocztowe i kurierskie,
- Prowadzenie kalendarza spotkań,
- Rozliczanie delegacji i urlopów.
- Sporządzanie / edycja umów, pism urzędowych itp.
Pozostałe zadania:
- zarządzanie dokumentami do wydruków, plotowanie rysunków, kopiowanie, składanie dokumentacji;
- sporządzanie spisów rysunków, edycja opisów technicznych i specyfikacji, wypełnianie arkuszy kalkulacyjnych;
- inne niespecjalistyczne zadania związane z działalnością operacyjną biura projektowego.
Wymagania
- dobrze widziane doświadczenie na stanowisku asystenckim;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- doskonała znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point);
- podstawowa znajomość Auto Cad`a (głównie do wydruków);
- bardzo dobra organizacja pracy;
- samodzielność, własna inicjatywa, kreatywność;
- sumienność, rzetelność;
- wysoka kultura osobista.
Firma ALTRO PROJEKT jest biurem technicznego doradztwa fasadowego... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.