- pełna obsługa administracyjna biura, nadzór nad dokumentacją i zapewnienie jej prawidłowego obiegu,
- obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej,
- dbanie o stan przestrzeni biurowej (zamawianie artykułów biurowych, kuriera, umawianie spotkań, obsługa gości),
- poprawne i terminowe wprowadzanie danych związanych z nieruchomościami do systemu,
- segregowanie i archiwizacja dokumentów,
- ścisła współpraca z Zarządem oraz pozostałymi jednostkami biznesowymi firmy,
- wysyłka listów na poczcie polskiej, dostarczanie dokumentów do urzędu skarbowego, ZUS, KRS, odbiór dokumentów od klientów spółki,
- inne prace biurowe i asystenckie zlecone przez Przełożonego.
Dodatkowo pomoc przy bieżącej obsłudze finansowo-księgowej spółki.
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- znajomość pakietu MS Office,
- doświadczenie w pracy w księgowości mile widziane,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
- operatywność, zaangażowanie i dynamika w działaniu,
- dokładność oraz terminowość.
Peppercorn Properties Sp. z o.o. specjalizuje się w pozyskiwaniu gruntów... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.