Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Wprowadzanie dokumentacji do systemu informatycznego
Przygotowanie raportów finansowych dla podwykonawców
Przygotowywanie aneksów do umów
Korespondencja z podwykonawcami, klientami
Tłumaczenie korespondencji pol->ang i ang->pol
Przygotowanie tzw. „minutek” ze spotkań
Inne prace administracyjne w biurze budowy
Wymagania
Wykształcenie wyższe
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra znajomość MS Office
Doświadczenie w pracy biurowej/pracy asystenckiej
Komunikatywność, wysoko rozwinięte kompetencje komunikacji interpersonalnej
Energiczność, umiejętność pracy pod presją czasu
Prezentacja firmy
Ghelamco Poland, założona w 1985 roku w Belgii jest jedną z najwi...
Ghelamco Poland, założona w 1985 roku w Belgii jest jedną z największych międzynarodowych firm developerskich, działającą w Belgii, Holandii, Francji, Rosji i na Ukrainie. W Polsce od 17 lat buduje nowoczesne centra magazynowe oraz kompleksy biurowe, za które Ghelamco zostało uhonorowane najbardziej prestiżowymi nagrodami.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
11/09/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?