Opis stanowiska pracy

Akcelerator Technologii Informatycznych PIONIER Sp. z o.o. – młoda Spółka z bogatym doświadczeniem na rynku nowych technologii oraz współpracy z sektorem publicznym.

Misją Spółki jest realizacja projektów zmierzających do rozwiązania aktualnych problemów miast i aglomeracji, istotnych społecznie lub gospodarczo. W tym celu wykorzystujemy nowoczesne narzędzia z dziedziny technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK), w tym również z obszaru tzw. Internetu rzeczy (ang. Internet of Things, IoT).

ATI PIONIER Sp. z o.o. został powołany do życia w celu realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Działanie 3.3 organizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. 

W związku z planami dynamicznego rozwoju, Spółka poszukuje osoby do biura we Wrocławiu przy ul. Legnickiej na stanowisko:

Asystentka / Asystent Zarządu

 

Zakres obowiązków:

  • organizowanie i obsługa spotkań biznesowych Zarządu,
  • nadzór i zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu,
  • tworzenie niezbędnej dokumentacji,
  • przygotowywanie dokumentów w formie elektronicznej i konwencjonalnej,
  • współudział w opracowywaniu różnego rodzaju analiz, raportów i prezentacji,
  • współpraca z komórkami merytorycznymi spółki,
  • organizowanie podróży służbowych Zarządu, 
  • administracyjne wsparcie biura Zarządu firmy,
  • obsługa i dystrybucja korespondencji,
  • obsługa rozmów telefonicznych biura,
  • realizacja niestandardowych zadań.

 

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja w mowie i piśmie),
  • praktyczna znajomość obsługi Microsoft Office zwłaszcza Word, Excel i Power Point,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania,
  • komunikatywność, umiejętności interpersonalne oraz zorientowanie na wysoki poziom obsługi Partnerów zewnętrznych i wewnętrznych,
  • dyspozycyjność,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • mile widziane doświadczenie przy współpracy z sektorem publicznym,
  • rzetelność, dokładność i zaangażowanie.

 

 

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • stabilność,
  • przyjazną atmosferę,
  • wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
  • możliwości rozwoju zawodowego.

 

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883 z póżn. zm.)

 

Prezentacja firmy

Akcelerator Technologii Informatycznych PIONIER Sp. z o.o. został... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
4 000PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi