Asystentka / Asystent działu handlowego i marketingu
Miejsce pracy: KatowiceZadania:
- dbanie o właściwy obieg dokumentacji związanej obsługą Klienta oraz obsługą sekretariatu
- pozyskiwanie i uzupełnianie informacji o potencjalnych Klientach (CRM)
- przygotowywanie prognoz i raportów w programie Excel
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej , weryfikacja poprawności i zgodności z przepisami PZP oraz SIWZ
- wsparcie sprzedaży w zakresie przygotowywania dokumentacji handlowej
- ścisła współpraca z działem handlowym i marketingu
Wymagania:
- wykształcenie ekonomiczne, prawnicze lub marketingowe
- praktyczna znajomość przepisów z obszaru prawa o zamówieniach publicznych
- doświadczenie w przygotowywaniu ofert przetargowych
- bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
- zdolności analitycznego myślenia
- dokładność, systematyczność, skrupulatność
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie z obszaru IT
- umowę o prace na czas nieokreślony
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, pakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna)
- możliwość brania udziału w projektach międzynarodowych
- rozwój kompetencji z obszaru marketingu i PR