• Pozyskiwanie nowych klientów,
• Sprzedaż produktów według ustalonych standardów firmy,
• Przygotowywanie ofert handlowych i umów z klientami,
• Obsługa zamówień klientów i kontrahentów,
• Dbanie o prawidłowe relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami,
• uczestnictwo w targach krajowych i zagranicznych,
• Wizyty handlowe u klientów,
• Ciągłe doskonalenie wiedzy w zakresie oferowanych przez firmę produktów.
Poszukujemy osoby:
• ze znajomością języka angielskiego w stopniu zaawansowanym – wymóg konieczny,
• komunikatywnej, potrafiącej nawiązać dobre relacje z klientami i współpracownikami, którą cechuje wysoki poziom kultury osobistej,
• posiadającej wykształcenie średnie lub wyższe,
• samodzielnej i dobrze zorganizowanej,
• ze znajomością obsługi pakietu MS Office.
Bio Planet S.A. zajmuje się dystrybucją zdrowej żywności, ekologi... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.