Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystentka/Asystent biura
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Główne zadania:
obsługa sekretariatu firmy, w tym m.in. e-mail, drukarka, skaner, kopiarka
odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych
przyjmowanie i wysyłanie listów oraz paczek
obsługa spotkań z klientami w sali konferencyjnej
cykliczne zamawianie artykułów biurowych,
bieżąca współpraca z Zarządem oraz poszczególnymi działami.
Od kandydatów oczekujemy:
swobodna obsługa komputera, w tym programu MS Office
umiejętności organizatorskie mile widziane
Bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
Motywacji i zaangażowania,
Dyspozycyjności do podjęcia pracy od zaraz,
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę Tymczasową,
Możliwość rozwoju w firmie międzynarodowej,
Miłą atmosferę pracy.
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Oferta dotyczy pracy tymczasowej
Informujemy, iż będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami.
Poleć Adecco swoim znajomym, którzy poszukują pracy - mamy wiele ciekawych ofert pracy stałej i tymczasowej.
Numer referencyjny: AM/2019/BSB
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?