OBOWIĄZKI:
- bieżące prace administracyjno-biurowe
- zarządzanie obiegiem dokumentacji oraz ich archiwizacja
- odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych
- obsługa i organizacja spotkań biznesowych
- wsparcie pracowników w organizacji i rozliczaniu podróży
służbowych oraz wprowadzaniu raportów
- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
- współpraca z dostawcami (firma sprzątająca, firma cateringowa,
kurierzy, itp.)
- samodzielne koordynowanie i realizacja zadań zlecanych przez
przełożonego
- przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień i innych
dokumentów
- tłumaczenia dokumentów oraz kontakt z dostawcami zagranicznymi
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w rozwijającym się i dynamicznym zespole
- możliwość pracy w międzynarodowym zespole
- konkurencyjne wynagrodzenie
- premia uznaniowa uzależniona od wyników firmy
KWALIFIKACJE/ WYMAGANIA:
- minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku
Asystentki Administracyjnej w międzynarodowym środowisku - wykształcenie średnie, preferowane wykształcenie wyższe
- biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń
biurowych
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość
języka niemieckiego bądź włoskiego będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra organizacja czasu pracy (umiejętność planowania,
koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów,
terminowość)
- znajomość zasad etykiety biznesowej i wysoka kultura osobista
- prawo jazdy kat. B.
- umiejętność komunikacji i budowania relacji z osobami na różnych
- szczeblach organizacji
- pozytywne nastawienie do zmian
- optymizm, poczucie humoru, rzetelność i terminowość
Firma Negotrust oferuje szeroką paletę usług związanych z utrzymaniem ja... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.