Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Asystentka Administracyjna
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Obecnie dla mojego klienta poszukuję osoby na stanowisko Asystenki Administracyjnej Zarządu. Jeśli zależy Ci na rozwoju w firmie międzynarodowej, możliwości używania języka angielskiego na co dzień oraz zdobyciu doświadczenia administracyjnego: aplikuj! :)
Będziesz odpowiedzialna/y za organizację oraz wsparcie pracy Zarządu, administrowanie kalendarzem oraz organizację spotkań, zebrań oraz podróży służbowych Zarządu firmy. Również za sporządzanie raportów, prezentacji i materiałów informacyjnych, koordynację obiegu faktur w firmie (praca w systemie SAP).
Nasz klient zapewnia: