Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystentka administracyjna działu handlowego
Miejsce pracy: WarszawaZadania:
• Prace administracyjne w Dziale Sprzedaży,
• Bieżąca obsługa oraz pomoc klientom w obsłudze realizowanych zamówień,
• Wsparcie dyrektora handlowego w codziennych zadaniach,
• Wsparcie handlowców w przygotowywaniu zestawień, ofert i innych działań,
• Koordynacja obiegu dokumentów i faktur,
• Sporządzanie raportów, zestawień oraz poszerzanie i aktualizowanie baz danych.
Wymagania:
• Roczne doświadczenie w pracy administracyjnej oraz w kontakcie z klientem - warunek konieczny,
• Wykształcenie minimum średnie, wyższy mile widziane,
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz świetna organizacja pracy własnej,
• Pro aktywność i asertywność,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2),
• Wysoka kultura osobista i godne reprezentowanie firmy,
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
• Stałe i stabilne zatrudnienie bezpośrednio u Klienta - umowa o pracę,
• Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w firmie o pozycji lidera na rynku,
• Szkolenia z zakresu pracy z klientem oraz szkolenia produktowe,
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Lokalizacja: Warszawa - Bielany.
Numer referencyjny: ADS/WA2/10/2016
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.