Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Główne zadania:
- Przyjmowanie interesantów, gości i współpracowników,
- Przyjmowanie rozmów telefonicznych,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu Spółki,
- Przygotowywanie i redagowanie pism na polecenie Zarządu Spółki,
- Wprowadzenie faktur zakupu do systemu informatycznego,
- Zamawianie materiałów biurowych,
- Zamawianie artykułów na potrzeby prowadzenia sekretariatu.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo,
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Możliwość samorealizacji i rozwoju zawodowego.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego,
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Dobrej obsługi komputera oraz znajomości pakietu MS Office,
- Znajomości obsługi urządzeń biurowych,
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- Umiejętności organizacyjnych, przejawiania inicjatywy,
- Samodzielności, odporności na stres,
- Zaangażowania, komunikatywności.
Osoby zainteresowane prosimy o aplikację.
Numer referencyjny: AZ/10/2018/WRC/AG
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.