Asystent z językiem czeskim

innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Spółka działa w obszarach energii odnawialnej, dystrybucji i infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży. innogy skupia się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z energii i podnosić jakość swojego życia.

Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę innogy i grupy RWE, głównie za księgowość oraz finanse.

Obowiązki:

  • Wsparcie jednego z zespołów księgowych w codziennej pracy
  • Korespondencja z dostawcami i klientami w języku czeskim
  • Dbanie o terminowe księgowanie dokumentów
  • Pomoc w przygotowywaniu raportów kontrolnych oraz ich analiza
  • Inne ogólne prace administracyjno-biurowe

Wymagania: 

  • Komunikatywna znajomość j. czeskiego w mowie i piśmie (min. B1)
  • Dobra znajomość j. angielskiego
  • Dokładność oraz zaangażowanie w wykonywanie codziennych obowiązków
  • Sprawność w zakresie używania programów komputerowych
  • Chęć do rozwoju w obszarze księgowości
  • Znajomość systemu SAP oraz wiedza z podstaw rachunkowości będzie dużym atutem

Oferujemy: 

  • Pakiet szkoleń wprowadzających do obejmowanego stanowiska pracy
  • Szkolenia językowe i inne szkolenia rozwojowe
  • Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę oraz pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, możliwość wyboru benefitów i inne)
  • Komfortowe warunki pracy: nowe biuro w dobrej lokalizacji, pokój relaksu, świeże owoce, różne wydarzenia integracyjne i przyjazna atmosfera
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi