Asystent z językiem czeskim
innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Spółka działa w obszarach energii odnawialnej, dystrybucji i infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży. innogy skupia się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z energii i podnosić jakość swojego życia.
Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę innogy i grupy RWE, głównie za księgowość oraz finanse.
Obowiązki:
- Wsparcie jednego z zespołów księgowych w codziennej pracy
- Korespondencja z dostawcami i klientami w języku czeskim
- Dbanie o terminowe księgowanie dokumentów
- Pomoc w przygotowywaniu raportów kontrolnych oraz ich analiza
- Inne ogólne prace administracyjno-biurowe
Wymagania:
- Komunikatywna znajomość j. czeskiego w mowie i piśmie (min. B1)
- Dobra znajomość j. angielskiego
- Dokładność oraz zaangażowanie w wykonywanie codziennych obowiązków
- Sprawność w zakresie używania programów komputerowych
- Chęć do rozwoju w obszarze księgowości
- Znajomość systemu SAP oraz wiedza z podstaw rachunkowości będzie dużym atutem
Oferujemy:
- Pakiet szkoleń wprowadzających do obejmowanego stanowiska pracy
- Szkolenia językowe i inne szkolenia rozwojowe
- Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę oraz pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, możliwość wyboru benefitów i inne)
- Komfortowe warunki pracy: nowe biuro w dobrej lokalizacji, pokój relaksu, świeże owoce, różne wydarzenia integracyjne i przyjazna atmosfera
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.