#

Asystent w dziale rekrutacji i administracji

Adecco Poland Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystent w dziale rekrutacji i administracji

Miejsce pracy: Katowice

Obowiązki:

  • Praca w dziale administracji i rekrutacji
  • Selekcjonowanie i porządkowanie wszelkiej dokumentacji, niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania biura
  • Selekcjonowanie napływających aplikacji i umawianie rozmów kwalifikacyjnych
  • Samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
  • Pomoc w bieżących sprawach związanych z działem HR

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe np.: z zarządzania zasobami ludzkimi, socjologii lub pokrewne)
  • Zainteresowanie tematyką "twardego" HR
  • Sumienność, dokładność, zaangażowanie
  • Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność ustalania priorytetów i wielozadaniowość
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego - mile widziana

Oferujemy:

  • Pracę na pełen etat
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
  • Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość stałego podnoszenia zawodowych kwalifikacji i rozwoju zawodowego


Numer referencyjny: REK/06/17/KTW
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi