Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Zadania główne: • Telefoniczna przyjmowanie zgłoszeń szkód • Obsługa korespondencji szkodowej • Udzielanie informacji na temat etapu likwidacji szkody
Szukamy osoby, która: • Jest komunikatywna i chętnie rozmawia przez telefon • Lubi kontakt z ludźmi, chętnie pomaga i doradza innym •Chce pracować w elastycznych godzinach pracy w ramach pełnego etatu
Oferujemy: Ciekawą pracę dla młodych osób z niedużym doświadczeniem, Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową Możliwość zdobycia doświadczenia w branży ubezpieczeniowej Stałe wynagrodzenie
Miejsce:Warszawa
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
Prezentacja firmy
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Ade...
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
27/07/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?