Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta, światowego lidera w swojej branży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisku Asystenta w Dziale Księgowości. Miejsce pracy Kraków.

Główne zadania osób zatrudnionych na tych stanowiskach:
• Komunikacja z międzynarodowymi centrami/oddziałami Firmy oraz Kontrahentami w celu wymiany informacji ( odpowiedzi za zadawane pytania ze strony kontrahentów )
• Formalno-rachunkowa kontrola dokumentów księgowych
• Nadzorowanie dekretów kontrolingowych
• Uzgadnianie rejestrów VAT-owskich
• Uzgadnianie rachunków
• Wprowadzanie danych do systemu księgowego
• Sporządzanie raportów i zestawień w programie Excel

Wymagania

• Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, warunek konieczny ( grupa I, II, lub III )
• Wykształcenie wyższe kierunkowe ( Ekonomia, Rachunkowość, Finanse, lub pokrewne )
• Bardzo dobra, udokumentowana znajomość języka angielskiego ( poziom min. B1, komunikacja w Firmie odbywa się głównie w języku angielskim )
• Min. dwa lata doświadczenia w pracy na takim samym, lub podobnym stanowisku
• Bardzo dobra obsługa komputera ( MS Office; Word, Excel, Outlook )
• Rzetelność i dokładność podczas wykonywania powierzonych zadań
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Samodzielność i zorientowanie na realizację wyznaczonych celów

Dodatkowy atut:
• Znajomość dodatkowego języka obcego ( niemiecki, francuski, hiszpański )

Prezentacja firmy

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych - powstała jako dobro... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
5
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Obsługa klienta, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi