Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za prawidłowe funkcjonowanie biura Działu IT. Do głównych obowiązków należeć będą:
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, w tym faktur i umów;
Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej;
Współtworzenie wzorów dokumentów i instrukcji dla pracowników;
Tworzenie raportów, zestawień i prezentacji;
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura, w tym: zaopatrzenie; tworzenie i utrzymywanie przyjaznego środowiska pracy, przygotowywanie stanowisk dla nowych pracowników; organizacja i obsługa spotkań.
Wsparcie administracyjne dla pracowników w zakresie obiegu dokumentów, rozliczania wydatków i delegacji.
Wymagania:
Doświadczenie na stanowisku administracyjnym lub asystenckim.
Dobra znajomość języka angielskiego.
„Can-do attitude” – nastawienie na rozwiązywanie problemów i potrzeb pracowników biura, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Samodzielność i proaktywność.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), mile widziana znajomość OneDrive.
Bardzo dobra organizacja pracy: umiejętność planowania czasu pracy, dokładność i dbałość o szczegóły.
Mile widziana wiedza z zakresu podstaw księgowości.
Oferujemy:
Ciekawą pracę w rozbudowanym Dziale IT lidera branży turystycznej w Polsce.
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i szereg benefitów: znaczne dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich; dofinansowanie karty Multisport, prywatnej opieki zdrowotnej i ubezpieczenia na życie.
Dużą dozę samodzielności i możliwość realizacji własnych pomysłów.
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. w nowoczesnym biurze w Centrum Opola.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?