Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
• Proste zadania administracyjne w systemie HR (SuccessFactors) • Kontakt z wnioskodawcą w celu zamknięcia sprawy • Administrację systemem HR • Wsparcie lokalnych oddziałów HR korzystających z systemu • Wsparcie centrali firmy w szeroko pojętych kwestiach HR
Wymagania:
• Doświadczenie w administrowaniu systemem, wprowadzaniu zmian do systemu • Język angielski na poziomie minimum B2 • Dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera • Zainteresowanie branżą HR • Znajomość systemu kadrowo-płacowego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Pracę na pół etatu z perspektywą zwiększenia do pełnego etatu • Atrakcyjne wynagrodzenie • Umowę o pracę tymczasową • Podnoszenie kwalifikacji oraz rozwój zawodowy • Aktywny udział w realizowanych projektach i poznanie specyfiki pracy w dziale HR
Numer referencyjny: AHR/10/2016/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?