Adecco Poland Sp. z o.o.

Asystent w Dziale HR

Miejsce pracy: Warszawa
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Zakres obowiązków:

• Proste zadania administracyjne w systemie HR (SuccessFactors)
• Kontakt z wnioskodawcą w celu zamknięcia sprawy
• Administrację systemem HR
• Wsparcie lokalnych oddziałów HR korzystających z systemu
• Wsparcie centrali firmy w szeroko pojętych kwestiach HR


Wymagania:

• Doświadczenie w administrowaniu systemem, wprowadzaniu zmian do systemu
• Język angielski na poziomie minimum B2
• Dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera
• Zainteresowanie branżą HR
• Znajomość systemu kadrowo-płacowego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

• Pracę na pół etatu z perspektywą zwiększenia do pełnego etatu
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Umowę o pracę tymczasową
• Podnoszenie kwalifikacji oraz rozwój zawodowy
• Aktywny udział w realizowanych projektach i poznanie specyfiki pracy w dziale HR


Numer referencyjny: AHR/10/2016/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi