Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Plus Kadra Sp. z o.o. – jest dynamiczną rozwijającą się ogólnopolską Agencją Zatrudnienia,Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego działająca na rynku od 2005 roku, wpisaną do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 1676.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent w dziale HR
Miejsce pracy:Mielec
Opis stanowiska:
wstępna selekcja aplikacji,
przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z kandydatami,
redagowanie i publikacja ogłoszeń,
bieżąca obsługa Klienta,
bieżące wsparcie działu HR.
Wymagania:
doświadczenie w pracy w dziale HR lub pokrewnym,
znajomość j. angielskiego,
znajomość MS Office (zwłaszcza Excel),
znajomość prawa pracy,
samodzielność w pracy,
zaangażowanie w powierzone zadania.
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowej Firmie,
atrakcyjny pakiet socjalny,
wynagrodzenie dostosowane do posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
możliwość rozwoju osobistego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.