Opis stanowiska pracy

Główne obowiązki:

  • Bieżąca współpraca oraz wsparcie Krajowego Kierownika Sprzedaży oraz Regionalnych Kierowników Sprzedaży
  • Prowadzenie administracji działu sprzedaży, w tym przygotowywanie prezentacji, rozliczeń (premie, faktury i inne)
  • Koordynacja obiegu dokumentów oraz archiwizacja
  • Organizacja delegacji i konferencji krajowych/ zagranicznych dla pracowników działu sprzedaży
  • Wsparcie managerów sprzedaży w zakresie obsługi klientów poprzez przygotowywanie i dystrybucje miesięcznych wyników sprzedaży oraz prowadzenie koorespondencji z klientami krajowymi oraz zagranicznymi.

 

Oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe ekonomiczne)
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branża FMCG
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel oraz Power Point
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 wyrażam zgodę na przetwarzanie danych sobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji”.

 

 

Prezentacja firmy

Intersnack Poland Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu In... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/08/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi