Opis stanowiska pracy
Główne obowiązki:
- Bieżąca współpraca oraz wsparcie Krajowego Kierownika Sprzedaży oraz Regionalnych Kierowników Sprzedaży
- Prowadzenie administracji działu sprzedaży, w tym przygotowywanie prezentacji, rozliczeń (premie, faktury i inne)
- Koordynacja obiegu dokumentów oraz archiwizacja
- Organizacja delegacji i konferencji krajowych/ zagranicznych dla pracowników działu sprzedaży
- Wsparcie managerów sprzedaży w zakresie obsługi klientów poprzez przygotowywanie i dystrybucje miesięcznych wyników sprzedaży oraz prowadzenie koorespondencji z klientami krajowymi oraz zagranicznymi.
Oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe ekonomiczne)
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branża FMCG
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość programu Excel oraz Power Point
- Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 wyrażam zgodę na przetwarzanie danych sobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji”.
Prezentacja firmy
Intersnack Poland Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu In...
Intersnack Poland Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Intersnack Group, czołowego producenta słonych przekąsek na rynku europejskim. W Polsce Spółka znana jest głównie z marki Felix jako niekwestionowany lider na rynku orzeszków.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/08/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja