HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Asystent/-tka Działu Marketingu
Numer referencyjny: MAR/12/2016
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz opisywanie faktur;
- Przygotowywanie prezentacji;
- Tłumaczenie dokumentów na potrzeby działu;
- Rezerwacja biletów, sal konferencyjnych itp.;
- Bieżące wsparcie członków zespołu;
- Inne prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – C1;
- Doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym;
- Mile widziane zainteresowanie Digital Marketingiem;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- Sumienność i dokładność.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Pracę w pełnym wymiarze godzin – 9-17 od poniedziałku do piątku;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Dodatkowe benefity pozapłacowe;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".