Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent/tka ds. Administracji (Marki)
Miejsce pracy: WarszawaZadania:
• Obsługa centrali telefonicznej oraz innych urządzeń biurowych
• Obsługa gości zgodnie ze standardami firmy
• Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
• Organizacja podróży służbowych, spotkań firmowych, wyjść integracyjnych
• Kontrola stanu magazynowego odzieży roboczej
• Nadzór nad samochodami służbowymi
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Dobra znajomości języka angielskiego
• Dobra znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Zdolność ustalania priorytetów i prowadzenia kilku zadań jednocześnie
• Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
• Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne
Oferujemy:
• Lokalizacja miejsca pracy: Marki
• Pracę na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
• Stałe i stabilne zatrudnienie - umowa o pracę przez Adecco (z możliwością przejścia do wewnętrznych struktur naszego klienta),
• Miłą atmosferę pracy,
• Zdobycie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji,
Numer referencyjny: WA2/2016/12/01/A3/KN
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.