Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/tka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
- Wsparcie działów biura głównego
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami, dostawcami i klientami
- Organizacja pracy biura w tym: przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji, sprawdzanie połączeń telefonicznych, zapytań i próśb, rejestrowanie przychodzących i wychodzących wiadomości, pomoc administracyjna przy zadaniach finansowych, np. monitorowanie i rejestrowanie wydatków, zamawianie materiałów biurowych, zarządzanie podróżami i przygotowanie wydatków
- Wsparcie działu HR
- Koordynacja działań i informacji w intranecie
- Wykonywanie innych zadań zleconych ad hoc
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1)
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Odpowiedzialność oraz systematyczność
- Wysoka komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Możliwość współpracy z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość aktywnego wykorzystywania języka angielskiego w codziennych obowiązkach
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilną i długofalową współpracę
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: AsB/2018/waw1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.