HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Asystent/-tka biura
Numer Referencyjny: AB/08/2016
Zakres zadań:
- Odbieranie połączeń telefonicznych, również w języku angielskim;
- Kompleksowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- Obsługa i organizacja spotkań, zebrań;
- Organizacja podróży służbowych;
- Archiwizacja dokumentów;
- Praca z użyciem MS Office;
- Codzienna praca z językiem angielskim;
- Wsparcie pracowników w codziennych czynnościach.
- Inne prace administracyjno biurowe.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1) – warunek konieczny;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (w administracji, recepcji);
- Wielozadaniowość, dobra organizacja pracy;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- Prezencja, wysoka kultura osobista;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
Oferujemy:
- Pracę po 8h dziennie;
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Miłą atmosferę pracy i zgrany zespół;
- Możliwość rozwoju i realnego awansu w międzynarodowej firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".