HRO Personel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży kosmetycznej poszukujemy osoby na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Administracyjne i organizacyjne wsparcie działów: projektowego, finansowego i wykonawczego.
- Organizacja podróży służbowych, spotkań, a także związana z tym koordynacja;
- Zarządzanie hierarchią informacji napływających do biura, sortowanie najbardziej istotnych danych;
- Przygotowanie prezentacji, zestawień, raportów, analiz;
- Wsparcie oraz aktywny udział w bieżących projektach realizowanych przez firmę;
Wymagamy:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Minimum rok doświadczenia na stanowisku asystenckim – warunek konieczny;
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Power Point;
- Sumienność, zaangażowanie;
- Wysoka kultura osobista, prezencja
Oferujemy:
- Umowa o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".