Opis stanowiska pracy
M&AD Polska Sp. z o.o. part of the PPI Worldwide Group będąc we wzrostowej formie poszukuje do naszego oddziału w Swarzędzu ASYSTENTA SPRZEDAŻY
Zakres obowiązków :
- telefoniczne i e-mailowe kontakty z klientami i interesantami w Polsce i za granicą
- korespondencja z klientami i interesantami
- przygotowywanie oraz wysyłanie ofert pod indywidualnego klienta
- spotkania z klientami ( również za granicą )
- pozyskiwanie nowych klientów
- przygotowywanie oraz wysyłanie umów pod indywidualnego klienta oraz administrowanie korespondencją dotyczącą tych umów
- prace projektowe ( tworzenie prezentacji z produktami dopasowanymi do danego klienta ) przy współudziale przełożonego
- regularny monitoring akcji lojalnościowych w polskich sklepach
- tłumaczenie prezentacji
- kontrola realizacji zamówień
- regularne telefoniczne i e-mailowe kontakty z zespołem znajdującym się poza granicami naszego kraju
- uczestniczenie w zagranicznych szkoleniach
Kwalifikacje, które spełnią nasze oczekiwania :
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie, jak i piśmie
- bardzo dobra znajomość MS-Office
- wykształcenie min. średnie oraz pierwsze doświadczenie zawodowe
- samodzielność na obszarze powierzonych obowiązków
Wymagania
- daleko posunięta dyspozycyjność
- kreatywność
- przedsiębiorczość
- niezawodność
- skuteczność
- systematyczność
- czerpanie przyjemności z pracy w międzynarodowym oddziale
Zainteresowana/ny ?
Prosimy o złożenie w pilnym terminie dokumentów aplikacyjnych wraz z informacją dotyczącą oczekiwań związanych z zarobkami.
Prezentacja firmy
Firma M&AD Polska Sp.z o.o. <br/><br/>jest agencją upominkową, dz...
Firma M&AD Polska Sp.z o.o.
jest agencją upominkową, działajacą na polskim rynku od 1995 roku, która narodziła się w Belgii 1993 roku. Posiadamy biura w Belgii, Polsce i Hongkongu. Nasza oferta obejmuje zarówno standardowe produkty katalogowe, ekskluzywne upominki znanych marek, jak i wszelkiego rodzaju kalendarze. Posiadamy również szeroki wachlarz profesjonalnych narzędzi dla branży budowlanej a specjalizujemy się w kreowaniu i produkcji gadżetów „custom made” – nietypowych produktów na indywidualne zamówienie. Dzięki zaangażowaniu i ogromnym możliwościom - jesteśmy w stanie sprostać najbardziej wygórowanym oczekiwaniom naszych kontrahentów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Reklama / Komunikacja, Praca Inne