Szukamy zaangażowanego członka naszego zespołu, który wesprze nas i przyczyni się do rozwoju naszej firmy. Aktualnie potrzebujemy wsparcia przy obsłudze klienta oraz obsłudze zamówień internetowych - zakres zadań poniżej.
Podstawowe obowiązki:
- obsługa klienta e-mailowa i telefoniczna oraz stacjonarna w sklepie,
- obsługa zamówień, w tym kompletowanie zamówień i przygotowanie do realizacji,
- obsługa dokumentacji handlowej (paragony, faktury),
- obsługa dostaw, w tym kontrola jakości towaru oraz obsługa dokumentacji magazynowej i handlowej.
Zapewniamy:
- stałą pracę na umowie o pracę,
- pracę w 15-letniej firmie o stabilnej pozycji na szybko rozwijającym się rynku e-commerce,
- pracę z najlepszymi markami i produktami na rynku wyposażenia wnętrz,
- świetną atmosferę w młodym zgranym zespole,
- stabilne wynagrodzenie,
- elastyczne godziny pracy.
Skupiamy się głównie na miękkich kompetencjach, od których zależy jakość współpracy oraz komunikacji. Najważniejsze są dla nas:
- pozytywna energia, otwartość i entuzjazm,
- umiejętność uczenia się oraz ciekawość i chęć poznawania nowych tematów,
- umiejętność samodzielnej pracy jak i umiejętność współpracy w zespole,
- komunikatywność, pewność siebie i konsekwencja,
- minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Mile widziane jednak niewymagane:
- znajomość branży wyposażenia wnętrz oraz rynku produktów ekskluzywnych
- znajomość oprogramowania WF-MAG
- doświadczenie w branży e-commerce/sprzedaży internetowej
Calvado jest prężnie rozwijającą się firmą z branży wyposażenia i dekora... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.