Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • pomoc w realizacji bieżących zadań Zarządu, wsparcie dla CEO
  • zarządzanie kalendarzem spotkań CEO
  • przygotowanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji, zestawień, raportów i analiza oraz archiwizacja dokumentacji
  • organizacja podróży służbowych i uczestnictwo w delegacjach zagranicznych z CEO
  • współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi
  • umiejętności negocjacyjne
  • samodzielne prowadzenie zleconych projektów

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
  • umiejętności podejmowania decyzji, samodzielność w działaniu, otwartość, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • umiejętność wykonywania różnorodnych zadań oraz ustalania priorytetów
  • odporność na stres
  • zdolności przywódcze
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • duża dyspozycyjność

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o kontrakt
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • dużą swobodę z zakresie sposobu realizacji ustalonych celów
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • niezbędne narzędzia pracy

Prezentacja firmy

Klient Infopraca.pl

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Obsługa klienta, Praca Praca na produkcji, Praca Praca dla studenta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi