#

Asystent - Obsługa Klienta

BHP Center

30-363 Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Firma BHP Center zajmująca się prowadzeniem szkoleń oraz obsługą BHP przedsiębiorstw poszukuje do pracy osoby na stanowisko administracyjno- biurowe: Asystent w dziale obsługi BHP.

Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku to:

- bezpośredni kontakt z klientem,
- współpraca z Koordynatorem w zakresie koordynowania szkoleń,
- współpraca z Koordynatorem w zakresie koordynowania audytów BHP,
- pomoc w kontrolowaniu zgodności z umową wykonywanych zadań u klienta,
- pomoc w wystawianiu dokumentacji poszkoleniowej.

Wymagania

Ze względu na charakter pracy na opisywanym stanowisku (praca z klientem, praca pod presją czasu) przede wszystkim oczekujemy od pracownika:

- otwartości, komunikatywności oraz umiejętności budowania relacji interpersonalnych jak i wysokiej kultury osobistej.

Ponadto od kandydatów wymagamy:

- wykształcenia wyższego – wykształcenie kierunkowe nie jest wymagane,
- minimum 2 – 3 lata doświadczenia w kontakcie z klientem - np. w dziale handlowym, lub w dziale obsługi klienta,
- biegła i praktyczna znajomość pakietu MS Office, Google Docs, CRM, biegłość w dziedzinach nowoczesnych technologii IT
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym – kontakt mailowy oraz telefoniczny w języku angielskim
- prawo jazdy kat. B,

Prezentacja firmy

Szkolenia i Doradztwo BHP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Administracja biurowa, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi