Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta, prestiżowej instytucji kapitałowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
asystent/ka
Nr ref.: 32772Praca stała
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
- nadzór nad prawidłową pracą Biura, w szczególności w zakresie obiegu dokumentów i informacji
- zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a podlegającymi działami
- koordynowanie agendy Prezesa: organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych i konferencji
- zapewnienie utrzymania estetyki biura
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji wewnątrz organizacji oraz z partnerami biznesowymi
- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, w tym rejestracja, dystrybucja i archiwizacja
- przygotowywanie dokumentacji: protokołowanie, przygotowanie materiałów informacyjnych, prezentacji i podsumowanie spotkań w języku polskim i angielskim
- uczestniczenie w spotkaniach biznesowych wewnątrz i na zewnątrz firmy
- tłumaczenia dokumentów z polskiego na angielski i języka angielskiego na polski
- tworzenie notatek ze spotkań, raportów i prezentacji (także w j. angielskim)
- monitorowanie zadań zleconych przez Prezesa Zarządu
- przygotowywanie dokumentów związanych z posiedzeniami Zarządu (agenda, uchwały, wnioski, prezentacje danych)
- organizowanie i koordynowanie podróży służbowych, dokumentów podróży oraz nadzór nad prawidłowym rozliczaniem podróży
- udział w spotkaniach biznesowych i delegacjach
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku Asystentki Zarządu/Dyrektora Zarządzającego
- umiejętność poprawnego redagowania tekstów oraz prowadzenia korespondencji formalnej
- biegła znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, rzetelność, sumienność oraz dyskrecja
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
- efektywna praca pod presją czasu
- elastyczność oraz dyspozycyjność
bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint)
Oferta:- współpraca w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet benefitów