Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Wsparcie obiegu przepływu informacji między Zarządem a Współpracownikami,
wsparcie organizacyjne i administracyjne,
prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań Zarządu,
sporządzanie protokołów i notatek ze spotkań,
zlecanie tłumaczeń z języka angielskiego,
dbałość o terminową realizację zlecanych zadań,
bieżące prace zlecone.
Oferujemy
Możliwość rozwoju osobistego,
ciekawą pracę w międzynarodowej firmie,
współudział w budowaniu nowoczesnej firmy,
atrakcyjne wynagrodzenie.
Wymagania
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
profesjonalne podejście do wykonywanej pracy,
pozytywne nastawienie, zaangażowanie,
komunikatywność (warunek konieczny),
bardzo dobra organizacja pracy (warunek konieczny),
umiejętność pracy w zespole,
prawo jazdy kat. B.
Prezentacja firmy
Keller Williams Realty to światowy lider w pośrednictwie obrotu nierucho...
Keller Williams Realty to światowy lider w pośrednictwie obrotu nieruchomościami oraz nr 1 na świecie wśród firm szkoleniowych bez względu na branżę. Na rynku nieruchomości istnieje od ponad 30-lat, zrzeszając Agentów na całym świecie. Obecnie liczy 159 000 Agentów w 919 Market Center (biura) w 31 krajach.
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Praca dla studenta, Praca Sprzedaż - Account Management
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?