LeasingTeam Sp. z o.o.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: 0012218

Rodzaj pracy: Praca stała

 

Zakres obowiązków:

  • Monitorowanie i raportowanie realizacji uzgodnionych działań;
  • Koordynowanie efektywnej komunikacji;
  • Zarządzanie kalendarzem;
  • Organizowanie spotkań, telekonferencji;
  • Kompletowanie materiałów przed spotkaniami;
  • Sporządzanie oraz rozsyłanie "minutek"
  • Opracowywanie prezentacji, kompletowanie danych, zgodnie ze wytycznymi.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Biegły język angielski w mowie i piśmie - warunek konieczny;
  • Doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji;
  • Elastyczność, otwartość i szybkość w uczeniu się nowych rzeczy;
  • Umiejętność planowania pracy, organizowania i wyznaczania priorytetów;
  • Bardzo dobra znajomość komputera, w tym: MS Office, Excel, PowerPoint i Outlook;
  • Gotowość do podróży służbowych.

 

Oferta:

  • Ambitna praca w różnorodnym kulturowo, międzynarodowym środowisku;
  • Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczeń;
  • Możliwości dalszego rozwoju w strukturach Firmy.
LeasingTeam Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi