Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

 Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy ubezpieczeniowej, poszukujemy osoby na stanowisko:

asystent/-ka zarządu

Nr ref.: 35992
Praca stała
Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków:
  • obsługa organizacyjna i sekretarska Członka Zarządu,
  • nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie tłumaczeń,
  • zapewnienie procesu komunikacji Członka Zarządu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi poprzez prowadzenie kalendarza spotkań,
  • obsługa recepcyjna wizyt gości krajowych i zagranicznych,
  • organizacja wyjazdów służbowych zarówno zagranicznych jak i krajowych

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim,
  • biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie: Outlook, Excel, PowerPoint),
  • odporność na stres i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku.

 

Oferta:
  • ciekawa praca w renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szeroki pakiet świadczeń socjalnych.

Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi