Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy ubezpieczeniowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
asystent/-ka zarządu
Nr ref.: 35992Praca stała
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
- obsługa organizacyjna i sekretarska Członka Zarządu,
- nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie tłumaczeń,
- zapewnienie procesu komunikacji Członka Zarządu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi poprzez prowadzenie kalendarza spotkań,
- obsługa recepcyjna wizyt gości krajowych i zagranicznych,
- organizacja wyjazdów służbowych zarówno zagranicznych jak i krajowych
- wykształcenie wyższe
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim,
- biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie: Outlook, Excel, PowerPoint),
- odporność na stres i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku.
Oferta:
- ciekawa praca w renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szeroki pakiet świadczeń socjalnych.