Opis stanowiska pracy

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, wyjazdów służbowych oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań,
  • Zarządzanie obiegiem dokumentacji Zarządu - korespondencją wychodzącą i przychodzącą,
  • Udział w spotkaniach zarządu,
  • Sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz i prezentacji,
  • Wsparcie administracyjne innych działów firmy,

 

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe w kierunku biznesowym, ekonomicznym, inżynieryjnym,
  • Biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie,
  • Doświadczenia w pracy administracyjnej,
  • Biegłej obsługi komputera i programu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych,
  • Wysoki poziom zdolności analitycznych oraz umiejętność wizualizacji danych,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dokładność oraz dbałość o detale,
  • Wysokiej kultury osobistej i nieprzeciętnych zdolności interpersonalnych,
  • Odporności na stres, dużej elastyczności w zarządzaniu czasem i umiejętności dostosowania się do dynamicznego otocznia,

 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę dla jednego z liderów branży,
  • Udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej międzynarodowej organizacji,
  • Możliwość szybkiego rozwoju,
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji,
  • Pakiet świadczeń zdrowotnych,
  • Uczestnictwo we współtworzeniu firmy w fazie dynamicznego wzrostu.

 

Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych w j. polskim i angielskim lub niemieckim z dopiskiem w tytule wiadomości: „.Asystent / ka Zarządu”.

W aplikacji prosimy zawrzeć następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez m+h textil systems Polska Sp. z o.o. 42-208 Częstochowa; ul. Rejtana 25/35, moich danych osobowych zawartych w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych dla celów niezbędnych dla obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo wglądu w swoje dane i możliwość ich poprawiania oraz, że ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacjach."

Prezentacja firmy

Branża motoryzacyjna

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi