Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Odpowiedzialność za organizację pracy i prawidłowe funkcjonowanie biura Zarządu
Sporządzenie dokumentów i pism
Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu
Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy oraz pomiędzy biurem a Zarządem
Współpraca z urzędami i firmami zewnętrznymi
Pozostałe prace sekretarskie (poczta przychodzące i wychodząca, zamawianie materiałów biurowych, dbanie o sprzęt biurowy, organizacja wyjazdów służbowych)
Wymagania:
Wykształcenie wyższe najlepiej prawnicze lub ekonomiczne
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Praktyczna znajomość dokumentacji korporacyjnej związanej z funkcjonowaniem spółek
Praktyczna znajomość zasad zarządzania obiegiem dokumentów i informacji raz prowadzenia korespondencji biznesowej
Umiejętności organizacyjne poparte doświadczeniem zawodowym
Zdolności komunikacyjne i analitycznego myślenia
Inicjatywa i samodzielność w działaniu
Czynne prawo jazdy kat. B
Biegła znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
Kartę Multisport
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?