Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku.
W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
Dla jednego z naszych klientów, dynamicznie rozwijającego się przedsiębiorstwa z branży lotniczej, zlokalizowanego w bliskiem sąsiedztwie Warszawy, poszukujemy współpracownika do wsparcia Zarządu - osobę biegle posługującej się językiem angielskim.
ASYSTENT /- KA ZARZĄDU Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
Obowiązki na stanowisku:
- Koordynowanie pracy biura: dbałość o dokumentację (również techniczną) oraz o przepływ dokumentów;
- Organizacja czasu pracy Zarządu;
- Wykonywanie tłumaczeń z j. angielskiego na polski oraz z j. polskiego na angielski;
- Zarządzanie zasobami biura: składanie zamówień, kontakt z dostawcami oraz klientami;
- Pomoc w innych, bieżących zadaniach.
Asystent/-ka Zarządu z językiem angielskim
Miejsce pracy: Wolica k. WarszawyOczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku min. 1-2 lata;
- Doświadczenia w wykonywaniu tłumaczeń (ważna część pracy);
- Biegłej znajomości j. angielskiego(mile widziane absolwentki / absolwenci filologii angielskiej);
- Mile widziana znajomość j. hiszpańskiego lub niemieckiego na poziomie B1.
- Dodatkowym atutem będzie umiejętność dokonywania tłumaczeń technicznych.
Oferujemy:
- Ciekawą, dynamiczną i różnorodną pracę;
- Możliwość zwiększenia kompetencji zawodowych i językowych;
- Dobre warunki zatrudnienia;
- Pracę w przyjaznej atmosferze.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV: Aplikuj
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.