Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/-ka Zarządu z językiem angielskim
Miejsce pracy: Łódź
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Wsparcie Dyrektora w bieżących obowiązkach
- Planowanie i pilnowanie kalendarza, spotkań, planowanych podróży
- Pełnienie obowiązków administracyjnych m.in. w kwestiach związanych z zakupami, personelem, artykułami papierniczymi i inne
- Zapewnienie ogólnego wsparcia administracyjnego dla poszczególnych działów
- Organizowanie i przygotowywanie spotkań np. dla zarządu
Wymagania:
- Płynna znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Min 2-letnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku
- Wysoka kultura osobista
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Chęć pomocy i współpracy przy bieżących kwestiach administracyjnych i organizacyjnych
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od posiadanego doświadczenia
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z Naszym Klientem
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Szeroki Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do posiłków)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV.
Numer referencyjny: DS/03/2019/OM
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.