#

Asystent/ka w Galerii Handlowej

CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

Krosno, podkarpackie

CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.
CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2016), klasyfikowana w rankingach: Fortune 500 oraz S&P 500. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia ponad 75 000 pracowników (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich), obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w około 450 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). CBRE oferuje szeroki zakres zintegrowanych usług, doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.cbre.pl.
CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

Asystent/ka w Galerii Handlowej

Lokalizacja: Krosno

OPIS STANOWISKA:

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Biura Administracji Galerii Handlowej,
  • Koordynowanie kalendarza i korespondencji Dyrektora Galerii Handlowej,
  • Organizacja i koordynacja spotkań Dyrektora Galerii Handlowej,
  • Tworzenie raportów i zestawień,
  • Wsparcie współpracy Dyrektora Galerii Handlowej z Asset Managerem, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
  • Udzielanie informacji partnerom wewnętrznym i zewnętrznym,
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy poprzez odpowiednią organizację pracy oraz w kontaktach z Najemcami i Interesantami,
  • Monitorowanie zaopatrzenia biura,
  • Współpraca z Dyrektorem Galerii Handlowej w zakresie planowania budżetu Biura Administracji, przygotowanie regularnych konkursów ofert na usługi biurowe, kontrola, analiza i optymalizacja budżetu Biura Administracji,
  • Współpraca i wspieranie Dyrektora Galerii Handlowej w nadzorze nad firmami serwisowymi obsługującymi Galerię Handlową, m.in. ochrony i firmy sprzątającej,
  • Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do firmy, rejestrowanie jej i przekazywanie odpowiednim pracownikom oraz odpowiedzialność za terminowy i prawidłowy obieg dokumentów,
  • Koordynacja obsługi gości oraz interesantów,
  • Dbałość o pozytywny wizerunek Galerii Handlowej.

WYMAGANIA:

  • Przynajmniej 3 lata doświadczenia w pracy biurowej,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomość pakietów MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint),
  • Wysoka kultura osobista,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dużym atutem,
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Zainteresowanie i chęć kontynuacji kariery w branży nieruchomości komercyjnych,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu.

OFERUJEMY:

Dołączając do CBRE możesz być pewny, że będziesz pracować w światowej klasy zespole i zawsze będziesz mieć ten zespół za sobą. Będziesz mieć wolność w wyborze własnej ścieżki, i pamiętaj, że ważne dla nas jest nie to jak długo z nami pracujesz, ale jak skutecznie. Już teraz dołącz do firmy #1 na światowym rynku nieruchomości komercyjnych.

Pakiet świadczeń:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Dofinansowanie aktywności sportowej,
  • Szeroki zakres profesjonalnych szkoleń i możliwości rozwoju,
  • Udział w charytatywnych i komercyjnych wydarzeniach sponsorowanych przez CBRE.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi