Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
asystent/ka w dziale zakupów ze znajomością języka niemieckiego
Nr ref.: 32906Praca stała
Lokalizacja: Katowice
Zakres obowiązków:
- wsparcie Działu Zakupów Centralnych we wszystkich kwestiach związanych z asortymentem
- korespondencja i rozmowy telefoniczne z dostawcami/producentami
- zarządzanie terminami, organizacja spotkań jednego z kupców
- organizacja kontroli jakości i próbek (degustacji) asortymentu
- obsługa systemu zarządzania kontraktami
- tłumaczenia dokumentów
- min. średnie wykształcenie - mile widziane wyższe
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w obszarze związanym z: administracją, sprzedażą, marketingiem
- dobra organizacja pracy własnej
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- dokładność i skrupulatność
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- praca w przyjaznej atmosferze w międzynarodowej firmie
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku