Zadania
• Gromadzenie i analiza informacji o szkodzie komunikacyjnej
• Weryfikacja merytoryczna zleceń otrzymanych od towarzystw ubezpieczeniowych w zakresie likwidacji szkód z ubezpieczenia OC/AC
• Ustalanie terminów oględzin z poszkodowanymi oraz rzeczoznawcami terenowymi
• Dbanie o terminowość realizacji zleceń oględzin
• Przekazanie zlecenia do realizacji do Rzeczoznawcy
Wymagania:
• Minimum 2 lata doświadczenia w branży likwidacji szkód komunikacyjnych
• Znajomość procedur likwidacji szkód komunikacyjnych obowiązujących w Polsce
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Pracownik call center / Pionu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych towarzystwa ubezpieczeniowego lub biura likwidacji szkód
• Osoba uporządkowana, dobrze zorganizowana, zmotywowana do pracy
• MS Office (Word, Excel) – zakres podstawowy
Oferujemy:
• Umowę na cały etat w oparciu o umowę o pracę
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Pozytywną atmosferę w doświadczonym zespole
• Komfortowe warunki pracy - zadaniowy tryb pracy
DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która ob... Rozwiń
Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.