Asystent /ka Managera ds. Zarządzania Nieruchomościami
Poznań, Tarnowo Podgórne Asystent /ka Managera ds. Zarządzania Nieruchomościami
Poznań, Tarnowo Podgórne
NR REF.: 1087293
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży logistycznej poszukujemy:
Asystenta/ki Managera ds. Zarządzania Nieruchomościami
Osoba ta odpowiedzialna będzie za wsparcie Property Managera i Leasing Managera. Do szczegółowych zadań na tym stanowisku będzie należeć m.in.: weryfikacja i administracja faktur przychodzących, stały monitoring płatności kontrahentów firmy, nadzór nad korespondencją i archiwizacja dokumentacji. Dodatkowo, osoba ta będzie odpowiadać za przygotowanie dokumentów na potrzeby Managera, tj. sprawozdań i powiadomień do najemców oraz potrzebnych raportów na potrzeby przełożonych, a także wsparcie procesu zamówień.
Poszukujemy osób z około 2 letnim doświadczeniem na stanowiskach asystenckich / administracyjnych(najchętniej w branży nieruchomości), znających j. angielski na bardzo dobrym poziomie (min B2).Wymagamy dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym Excel, Outlook). U kandydatów poszukujemy takich cech jak samodzielność, profesjonalna postawa oraz nastawienie na pracę zespołową. Poszukujemy osób z rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, które potrafią pracować w dynamicznym, wielozadaniowym środowisku.
Oferujemy długofalową współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji kandydatów oraz dodatkowe benefity. Lokalizacje: Poznań, Tarnowo Podgórne.
Poznań, Tarnowo Podgórne
NR REF.: 1087293
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży logistycznej poszukujemy:
Asystenta/ki Managera ds. Zarządzania Nieruchomościami
Osoba ta odpowiedzialna będzie za wsparcie Property Managera i Leasing Managera. Do szczegółowych zadań na tym stanowisku będzie należeć m.in.: weryfikacja i administracja faktur przychodzących, stały monitoring płatności kontrahentów firmy, nadzór nad korespondencją i archiwizacja dokumentacji. Dodatkowo, osoba ta będzie odpowiadać za przygotowanie dokumentów na potrzeby Managera, tj. sprawozdań i powiadomień do najemców oraz potrzebnych raportów na potrzeby przełożonych, a także wsparcie procesu zamówień.
Poszukujemy osób z około 2 letnim doświadczeniem na stanowiskach asystenckich / administracyjnych(najchętniej w branży nieruchomości), znających j. angielski na bardzo dobrym poziomie (min B2).Wymagamy dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym Excel, Outlook). U kandydatów poszukujemy takich cech jak samodzielność, profesjonalna postawa oraz nastawienie na pracę zespołową. Poszukujemy osób z rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, które potrafią pracować w dynamicznym, wielozadaniowym środowisku.
Oferujemy długofalową współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji kandydatów oraz dodatkowe benefity. Lokalizacje: Poznań, Tarnowo Podgórne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.