#

Asystent/ka konsultanta customer experience (j. angielski)

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Asystent/ka konsultanta customer experience (j. angielski)

Miejsce pracy: Warszawa

Wykształcenie wyższe; kierunek/specjalność: socjologia, psychologia, zarządzanie; umiejętności analityczne; logiczne myślenie; empatia; wysoka kultura osobista; mile widziane prawo jazdy kat. B; biegła znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: wsparcie Konsultantów Customer Experience w prowadzonych projektach doradczych i szkoleniowych z zakresu Zarządzania Doświadczeniami Klientów (Customer Experience Management, CEM), w tym w szczególności: analiza istniejących procesów i danych w ramach prowadzonych projektów dla Klientów firmy (duże międzynarodowe korporacje), pomoc w działaniach badawczych (w tym badanie Customer Journey), prowadzenie research w internecie (związanego z tematyką doświadczeń Klienta), pomoc w przygotowaniu raportów (z badań, z projektów), wsparcie w prostych działaniach PR-owych i marketingowych firmy. Pracodawca oferuje: duże możliwości nauki, rozwoju i awansu w nowej w Polsce dziedzinie Zarządzania Doświadczeniami Klienta, możliwość otrzymania premii za szczególne zaangażowanie w prace projektowe i wyniki. Miejsce pracy: Warszawa-Praga-Południe. Praca w godzinach 09:00-17:00. Zgłoszenia mailowe.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi