Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta, firmy z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko:
asystent/-ka działu zakupów
Nr ref.: 31762Praca tymczasowa
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
- kontakt z dostawcami
- wspieranie projetków z zakresu zakupówdla oddziałów w Hiszpanii i Portugalii
- tworzenie raportów i zestawień
- koordynacja wewnętrznego systemu zamówień
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność analitycznego myślenia
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
- wielozadaniowość
- współpraca w ramach umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesiące
- możliwość pracy w międzynarodowej firmie
- możliwość zdobycia doświadczenia