Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka działu handlowego i exportu
Miejsce pracy: Czeladź
Nasz Klient to międzynarodowy producent odzieży BHP, który swoją działalność rozpoczął w 1904 roku. W związku z rozwojem szukamy bezpośrednio do firmy osoby na stanowisko asystenta/ki w dziale handlowym.
Profil kandydata:
- Biegła znajomość języka angielskiego- warunek konieczny
- Dobra znajomość jednego z języków środkowej Europy (Czeski, Rumuński, Chorwacki itp.)
- Znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Łatwość w budowaniu i utrzymywaniu relacji interpersonalnych
- Umiejętność organizacji czasu pracy, dokładność,
- Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i umiejętności
- Zatrudnienie bezpośrednio w firmie Klienta
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Przyjazną atmosferę pracy
Do twoich głównych obowiązków będzie należeć kontakt mailowy oraz telefoniczny z Klientami krajowymi oraz zagranicznymi w celu procesowania zamówień. Bieżące wpieracie administracyjne działu exportu i działu handlowego.
Firma znajduje się w Czeladzi (blisko centrum handlowego M1)
Oferta dotyczy pracy stałej! Poleć nas znajomym!
Numer referencyjny: PCZ/09/18/SOS
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.