#

Asystent/ka Działu Aftersales Service

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Asystent/ka Działu Aftersales Service

Lokalizacja: Warszawa

Twoja przyszła Firma

Naszym Klientem jest europejska firma, będąca liderem w branży technologii wodnej, której brand oraz produkty są rozpoznawalne na całym świecie. Wraz z pojawiającymi się potrzebami oraz nowymi ekscytującymi projektami poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/ka Działu Aftersales Service, która dołączy do Zespołu firmy.

Zostaniesz częścią Zespołu Aftersales Service, a do Twoich zadań należeć będzie tworzenie, nadzór i kontrola procesu reklamacyjnego, rejestrowanie zgłoszeń w systemie wewnętrzny,, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi oraz archiwizowanie dokumentacji oraz współpracę z klientem zewnętrznym (dystrybutorami) i aurtoryzowanymi serwisantami firmy w zakresie realizowanych reklamacji.

Nasz Klient zapewnia:

  • Zdobycie doświadczenie w międzynarodowej Organizacji
  • Możliwości rozwoju: lekcje języka angielskiego na koszt Pracodawcy w biurze, przewidziane awanse oraz rozwój wewnątrz struktur Firmy, pakiet szkoleń dostosowany do potrzeb każdego z Pracowników
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Benefity pozapłacowe jak karta sportowa oraz pakiet medyczny
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę w nowoczesnym biurze od pn do pt w godzinach biznesowych
  • Zatrudnienie w długiej perspektywie, które pozwoli Ci na ciągłe polepszanie swoich kompetencji i umiejętności.

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym będzie ważną przewagą
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta/ reklamacji będzie niewątpliwym atutem
  • Niezachwianą motywację do ciągłej nauki oraz poszerzania swojej wiedzy.
  • Umiejętności pracy w Zespole - ze względu na charakter pracy Twoje nastawienie na kooperację jest dla nas niezwykle istotne, podobnie jak efektywność logicznego myślenia
  • Doświadczenie w pracy z marketami budowlanymi lub FMCG będzie dużym dodatkowym atutem!
  • Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem.

Najważniejsza jest dla nas Twoja osobowość! Wszelkich umiejętności jesteśmy gotowi Cię nauczyć, nie wymagamy wieloletniego doświadczenia, dlatego nie wahaj się i aplikuj!

Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi