Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka dyrektora zarządzającego
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
- kompleksowa organizacja podróży służbowych i rozliczanie delegacji,
- prowadzenie kalendarza spotkań oraz ich organizacja,
- utrzymywanie przepływu informacji z klientami,
- bieżąca obsługa sekretariatu, w tym obsługa połączeń telefonicznych, archiwizacja pism, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zarządzanie korespondencją, nadzór nad wyposażeniem biura,
- wspieranie dyrektora w codziennej pracy.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, szczególnie Outlook i MS Excel,
- dobra organizacja pracy,
- dyspozycyjność,
- zaangażowanie i kreatywność,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- stałe zatrudnienie,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.