HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Asystent/-ka Dyrektora Działu IT
Miejsce pracy: Kraków
Zakres zadań:
• Wsparcie Dyrektora Działu w bieżących zadaniach;
• Zarządzanie biurem i wykonywanie prac asystencko-sekretarskich;
• Efektywne zarządzanie kalendarzem, ustalanie priorytetów zgodnie z wymaganiami biznesowymi;
• Dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentacji pomiędzy przełożonym, a pozostałymi działami firmy;
• Organizowanie i obsługa spotkań oraz podróży służbowych;
• Koordynowanie i nadzór nad obiegiem dokumentów, prowadzenie i segregowanie korespondencji;
• Pomoc w przygotowywaniu dokumentów, prezentacji;
• Współpraca z pozostałymi działami.
Wymagania:
• Zaawansowana znajomość języka angielskiego;
• Doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
• Zaangażowanie, samodzielność;
• Dobra organizacja pracy;
• Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony
• Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.