Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Asystent/-ka ds. Zakupów
Lokalizacja: WarszawaTwoja przyszła Firma:
Naszym Klientem jest lider w dziedzinie leasingu operacyjnego i zarządzania flotą samochodową. W związku z globalną decyzją o powiększeniu zespołu Firmy obecnie poszukujemy Kandydatek/Kandydatów na stanowisko Asystenta/tki- ds. Zakupów. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie umów z dostawcami, sprawdzanie poprawności danych w wewnętrznych systemach oraz przygotowywanie dokumentacji przetargowej. Dodatkowo będzie współpracować ściśle z Działem Zakupów oraz wspierać Procurement Managera w codziennych zadaniach.
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
- Możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
- Możliwość wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy.
- Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie merytoryczne.
- Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Minium rok doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze Procurement.
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
- Wykształcenie wyższe.
- Dynamikę w działaniu, proaktywość, samodzielność.
- Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.