#

Asystent/-ka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

LUX MED Sp. z.o.o

Warszawa, mazowieckie

LUX MED Sp. z.o.o
LUX MED to społeczność ekspertów z różnorodnym doświadczeniem. Troszczymy się o zdrowie i rozwijamy w przyjaznej atmosferze.

Asystent/-ka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania:

  • Telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED;
  • Umawianie Pacjentów na konsultacje i badania;
  • Informowanie o usługach i cenniku.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie;
  • Biegłość w obsłudze komputera;
  • Zdolność szybkiego uczenia się;
  • Dobra dykcja i miły ton głosu;
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres;
  • Dyspozycyjność do pracy min. 120 godzin w miesiącu;
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym ( 8, 12 lub inne uzgodnione zmiany godzinowe, pracujemy pn-pt 6-22, weekendy 7-21);
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta oraz znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

 

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce;
  • Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia;
  • Pakiet socjalny: m. in. opieka medyczna, karta MultiSport, nauka języka angielskiego;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym;
  • Profesjonalne szkolenia, możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego w Grupie LUX MED;
  • Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia.
Benefity:
LUX MED Sp. z.o.o
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk
znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi