Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Marketing / PR / Social Media
KOMSA Polska jest wiodącym dystrybutorem telekomunikacyjnym w Polsce. Naszą wiedzę i profesjonalizm popieramy wieloletnim doświadczeniem na rynku i zorientowaniem na potrzeby klienta. Działając z ramienia naszej centrali w Niemczech łączymy środowisko międzynarodowej korporacji z potrzebami i wyzwaniami rynku lokalnego. Nasz zespół tworzą ludzie dynamiczni i ambitni, realizujący swoje zadania z pasją.
W strukturach Grupy KOMSA Polska rozwija się nowa spółka - KOMSA Systems. Jej głównym celem jest dystrybucja rozwiązań szeroko pojętej telekomunikacji dla przedsiębiorstw. Swoją oferte kieruje ona do wszystkich firm integratorkich działających na polskim rynku. W związnku z tym poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka ds. rozwoju biznesu
Zakres odpowiedzialności
- Aktualizowanie strony internetowej poprzez przygotowanie nowych treści
- Przygotowywanie treści newsletterów i mailingów
- Organizacja oraz koordynacja szkoleń, konferencji i targów
- Cykliczne wprowadzanie danych marketingowych do systemów partnerów biznesowych
- Bieżąca aktualizacja informacji w systemach wewnętrznych KOMSA oraz regularne ich raportowanie
- Organizacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych
- Weryfikacja telefoniczna bazy klientów
- Stała współpraca z działem marketingu, Finance & Controlling, Product Management
- Opieka nad profilem firmy KOMSA Systems na portalach społecznościowych
- Wsparcie zespołu w innych bieżących zadaniach
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w międzynarodowej firmie
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Pakiet socjalny (Multisport, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna)
- Kontakt z nowoczesnymi technologiami i miłą atmosferę pracy
- Możliwość wymiany doświadczeń oraz rozwoju zawodowego w ramach niemieckiego koncernu Komsa Kommunikation Sachsen AG
Oczekiwania
- Wykształcenie wyższe
- Min rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Umiejętność redagowanie tekstów
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Łatwość nawiązywanie kontaktów i budowania relacji z klientem
- Samodzielność, dobra organizacja pracy oraz orientacja na realizację celów
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, administrowaniu biurem i/lub dbaniu o aktualność informacji na stronach internetowych
- Prawo jazdy kategorii B