Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. rekrutacji
Miejsce pracy: KrakówObowiązki:
- samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji ogólnopolskich,
- przygotowywanie i zamieszczanie ofert pracy oraz pozyskiwanie aplikacji z alternatywnych źródeł,
- budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientem oraz kandydatem,
- udział w spotkaniach z kluczowym klientem,
- raportowanie wyników swojej pracy bezpośrednio do przełożonego.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- doświadczenie w rekrutacji mile widziane,
- samodzielność, zaangażowanie, wysoka motywacja do pracy oraz rozszerzania kwalifikacji i umiejętności.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- uczestnictwo w szkoleniach,
- możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie,
- przyjazną atmosferę w dynamicznym zespole,
- możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.